Lion Kroeze

De zaak Eefje Lambrecks

 De zaak Eefje Lambrecks

 

In de afgelopen tijd dat ik mij heb verdiept in deze zaak, kom ik toch tot de meest bizarre toevalligheden, die in mijn beleving geen toeval genoemd mogen worden.

De zaak Eefje raakt mij omdat ik de waarheid wil achterhalen. Dit is wat ik denk wat er is gebeurd..

Eefje is een kunstzinnige meid die zichzelf wil ontwikkelen in allerlei kunstzinnige vormen. Hierin valt ze op en krijgt goede kritieken van begeleiders en leraren. Eefje gaat naar de Sint Jozefinstituut in Bosrijk en volgt de menswetenschappen.  Hier schrijft ze zich in voor een project (theaterstuk) "Kasper Hauser" . Eefje krijgt de hoofdrol en in maart 1995 wordt dit theaterstuk uitgevoerd. De regisseur Tuur Devens is idolaat van haar en weet haar goed te vormen voor een perfect optreden.

Nu komt het waar gaat dit theaterstuk over, Dit is het verhaal over een 16 jarige die wordt opgesloten voor jaren en wordt vermoord onder mysterieuze omstandigheden. Dit was in 1812-1833.

Dan de linken naar Dutroux, we weten dat ze in de kelder heeft gezeten bij Dutroux en we weten dat ze ernstig is mishandeld voordat ze stierf. Deze zaken gaan over kinderporno en hier worden films van gemaakt, ook dit weten we zeker.

Waarom wordt in geen enkel dossier Tuur Devens gehoord als eventuele verdachte?

Een regisseur voor kinderpornoindustrie, Tuur Devens?

Wist Tuur Devens dat An en Eefje op vakantie gingen?

Vanuit het perspectief dat Tuur Devens een begeleider was van Eefje is betrokkenheid bij deze zaak normaal, maar stel dat hij de macabre ideeen had om zijn theaterstuk in de realiteit te plaatsen want dat is nooit tot een van de mogelijkheden gezien.. Hij houdt na de verdwijning goed contact met de ouders van Eefje en ik neem aan dat deze mensen hem op de hoogte stelden van de stand van zaken op dit moment. Dit kun je op twee manieren uitleggen, betrokkenheid vanuit zijn professionele functie of alles een stap voor zijn mbt verdachtmaking richting hem..

Mijn onderzoek loopt nog en ik vind bewijzen die de waarheid naar boven zal brengen..

All rights belong to its author. It was published on e-Stories.org by demand of Lion Kroeze.
Published on e-Stories.org on 02.04.2010.

 
 

Comments of our readers (0)


Your opinion:

Our authors and e-Stories.org would like to hear your opinion! But you should comment the Poem/Story and not insult our authors personally!

Please choose

Artigo anterior Próximo artigo

Mais nesta categoria "Crime" (Short Stories em neerlandês)

Other works from Lion Kroeze

Gostou deste artigo? Então dê uma olhadela ao seguinte:

Gerard Reve - Lion Kroeze (Vida)
Heaven and Hell - Rainer Tiemann (Humor)