Manlio Fabio Jurado Hernández

âï äàìåäéí ,

âï äàìåäéí
, äâï, ùì àìåäéí äåà èåá ìá, æä éåí äîæì ùìê, áéåí òí éåúø æîï äâáøéí äòìéæéí îùç÷éí, éù ÷àøîä ðäãøú áê, ìáìåú àú àçø äöäøééí éåúø ðòéí, àãí àåîø: éù ìê àú äãåîéðéåï, ìäáèéç îæì, áøåø éåúø àú äàîú, ùîçú äòí äöòéø; éù ìê éåúø æîï, æä äçééí ðäø ðãéø, òøáåú ùì çøåæ äùîù, äøåç àìí ùåø÷, äøàå àú äãåîéðéåï äéùðéí, æø÷å àú äéùðéí äàîú äéçéã.
äàçã ùáà éùéâ àú äàåú, ìéäðåú äàåø, âéáåøéí âãåìéí éåúø ìäñúëì, äùìè äçãù ùðîöà áøåç, àéèé äåà ääîúðä, éù çâéâú äðäø, äòøä, çåñø ðåñèìâéä; . øàéðå ùäàåø áøåç
ìùéø, ìàìó àú vientos............es äîðéò ùìê äðäø äåà ñéîï àæåø ùìê, éù ñéáåú èåáåú ìäéåú øàåé ìàåø.
ìòùåú éåí ùì éåúø îñéáä äîðéò ùìê. . ðäø äàåø áçééê , äùîù äâéòä àìéê. ñåó ëì òöáåú
àúä øåàä àú ìåçîé äéí. ùì ðäø äàåø, ñìç ìàðùéí ùéù ìê àú äøåçåú. àçøéåú ÷ìä
ìîöåà àú äàîåðä öåôä áùîù, ìäôåê àú äàøõ, àåìí ÷øðé çæ÷, ìäøåâ àú äâáøéí
, ÷øðé äùîù äï òæåú. ä÷èáéí äöçéçéí òåæáéí.... øòéãú àãîä áàøõ äîìê, äôåê àú ëãåø äàøõ. äàãîä îú÷ééîú.......
. éåí äîôâùéí ä÷ñåîéí... . ëãåø äàøõ ðôúç
, äùîééí éôúçå, éúôììå. úôéìä ùì äàðåùåú
. ìëãåø äàøõ úäéä úåôòú àåø áöåøú áùãåú...
÷øðé äàåø îúôåööåú òì ëãåø äàøõ,............
äëìì äàçøåï ùì äé÷åí. äåà éåúø âìåé
. ìcalvario............es äàäáä, äàåùø åäàîåðä..........
àúä îåöà éãò áàøõ äàìåäéí
ôæîåï ùì äàåø äåà ùùéø òì éãé àøáòú äîôåøñîéí...
éäéå âùøéí ùì àäáä á÷øá âáøéí, ëé äçééí éäéå îúåçæ÷éí òí äçééí, ëîå ëãåø äàøõ áåòø ìòáø äàôå÷ìéôñä.....
æëøå ìàäåá àú äéîéí äàìä ëôðé àìåäéí äéà àäáä. ................
áãøê ìàôå÷ìéôñä, àãí îùåâò... . âåøìí ùì áðé äàãí, ìäôåê àú ëãåø äàøõ

All rights belong to its author. It was published on e-Stories.org by demand of Manlio Fabio Jurado Hernández.
Published on e-Stories.org on 26.03.2018.

 
 

Comments of our readers (0)


Your opinion:

Our authors and e-Stories.org would like to hear your opinion! But you should comment the Poem/Story and not insult our authors personally!

Please choose

Artigo anterior Próximo artigo

Mais nesta categoria "Geral" (Poems em inglês)

Other works from Manlio Fabio Jurado Hernández

Gostou deste artigo? Então dê uma olhadela ao seguinte:

HACIA EL BARRANCO - Manlio Fabio Jurado Hernández (Geral)
Winter Day - Inge Offermann (Geral)
SING NO SONG WITHOUT JOY (mit Uebersetzung) - Gabi Sicklinger (Cotidiano)